Samankaltaiset sopimukset
×
Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat EPSI Rating 2024 -tutkimuksessa!
Sähkönmyyntiyhtiön Nordic Green Energyn sitoutuminen asiakaskokemuksen ja erityisesti digitaalisten palvelujen kehitykseen kantaa hedelmää. Yhtiö on noussut tuoreen sähkönmyyjien asiakastyytyväisyyttä mittaavan EPSI-tutkimuksen kärkeen.
Nordic Green Energyn asiakastyytyväisyyslukema oli selvästi toimialan yleistä lukemaa korkeampi 78,8, jossa oli nousua edellisvuodesta 4,6 indeksipistettä.
Vuosittainen tutkimus selvittää miten sähkönmyyntiyhtiöt vastaavat asiakkaiden odotuksiin Suomessa. Tutkimukseen vastasi yli 4300 henkilöä. Tutkimuksen mukaan Nordic Green Energy onnistuu tarjoamaan erityisen hyvän vastineen asiakkaiden maksamalle hinnalle. Lisäksi asiakkaat arvostavat yhtiön luotettavuuden ja palvelun laadun korkealle.
EPSI on mitannut asiakastyytyväisyyttä Suomessa vuodesta 1999 alkaen, ja julkaisee vuosittain toimialakohtaisten tutkimusten tulokset ja alan yhtiöiden asiakastyytyväisyyslukemat.
Asiakastyytyväisyysindeksi perustuu kolmeen kysymykseen, jotka vastaajat ovat arvioineet asteikolla 1–10. Keskiarvo tuotetaan asteikolle 0–100, jolla alle 60 pisteen tulokset tarkoittavat tyytymättömyyttä, 60–75 tyytyväisyyttä ja yli 75 erittäin korkeaa tyytyväisyyttä.
Nordic Green Energyn asiakastyytyväisyyslukema oli selvästi toimialan yleistä lukemaa korkeampi 78,8, jossa oli nousua edellisvuodesta 4,6 indeksipistettä.
Vuosittainen tutkimus selvittää miten sähkönmyyntiyhtiöt vastaavat asiakkaiden odotuksiin Suomessa. Tutkimukseen vastasi yli 4300 henkilöä. Tutkimuksen mukaan Nordic Green Energy onnistuu tarjoamaan erityisen hyvän vastineen asiakkaiden maksamalle hinnalle. Lisäksi asiakkaat arvostavat yhtiön luotettavuuden ja palvelun laadun korkealle.
Helppokäyttöistä ja luotettavaa palvelua
Asiakastyytyväisyys on keskeinen osa Nordic Green Energyn asiakaslupausta ja strategiaa. EPSI-tutkimuksessa Nordic Green Energy oli alan luotettavin toimija. Asiakkaat arvostivat myös vaivattomuutta ja vastuullisuutta, joissa ero toimialan keskiarvoon oli erityisen suuri Nordic Green Energyn eduksi.EPSI on mitannut asiakastyytyväisyyttä Suomessa vuodesta 1999 alkaen, ja julkaisee vuosittain toimialakohtaisten tutkimusten tulokset ja alan yhtiöiden asiakastyytyväisyyslukemat.
Asiakastyytyväisyysindeksi perustuu kolmeen kysymykseen, jotka vastaajat ovat arvioineet asteikolla 1–10. Keskiarvo tuotetaan asteikolle 0–100, jolla alle 60 pisteen tulokset tarkoittavat tyytymättömyyttä, 60–75 tyytyväisyyttä ja yli 75 erittäin korkeaa tyytyväisyyttä.
×
Seuraa kulutusta sovelluksella
Nordic Green Energyn uusi mobiilisovellus on täällä! Asiakkaamme voivat nyt seurata ja hallita omaa sähkönkulutustaan. Kulutustietojen lisäksi näet sähkösopimustietosi ja laskusi sekä spot-hinnat kätevästi suoraan sovelluksessa. Sovellukseen voit yhdistää myös aurinkopaneelisi ja seurata niiden sähköntuotantoa.